2016. november 15., kedd

Jelentés

Szép estét mindenkinek, aki még esetleg emlékszik rám, vagy nem is tudom. Rengeteg idő után ismét erőt vettem magamon, bejelentkeztem a blogomba és... Megnéztem, hol is tartottam/fejeztem be a dolgokat. Észre kellett vennem, hogy semmi jóval nem kecsegtettem még Szeptemben elején. Pontosan 13-án. Nos, ideje nyíltan beszélnem, és közölni veletek, hogy tegnap, vagyis November 14.-én reggel, feladta a harcot a nagymamám. Ezeket a sorokat nagyon nehezen írom le, ugyanis még én sem tudtam felfogni, hogy ez valóban megtörtént. Sajnálom, ebben a pillanatban is itatom az egereket, pedig felkészülhettem volna. Erre mégsem lehet... Annyi mégis vigasztal, hogy már nincsenek fájdalmai, ugyanis mint kiderült, nemrégiben ( hihetetlen, de az utóbbi egy-két hétben ) ismét kiújult nála a daganat és emiatt már hatalmas fájdalmai voltak. Bocsánat, nem találom a szavakat, igazából még saját magamat sem tudtam rendesen helyre pofozni. Úgy gondoltam, tudnotok kell arról, miért tűntem el ismét rengeteg időre, egyszerűen nem tudtam semmit sem normálisan írni. Pedig elkezdtem a fejezetet, Isten a tanúm rá, de abba maradt az egész egy idő után. Túlzottan is erőltetett lett már az a pár sor is, amit bepötyögtem a gépbe. Tehát fogalmam sincs, mikor hozom a részt, de egyszer biztosan. Nem utolsó sorban pedig mindezt egyedül túlélnem sem egyszerű. A családomon kívül nincs senki más, de ez nekik is őrülten fáj. Érdekes az élet. Ennyi elpocsékolt idő után kellett rádöbbenem, mit is jelent az igaz barát fogalma. Mindenki a hibájából tanul, nem de? Mégis fájdalmas pont az ilyen helyzetekben a fejemhez kapni, hogy hoppá...
Na de elég legyen a gyászjelentésből, mert itt a végén belefulladok a könnyeimbe. Az pedig nem lenne valami jó, mert vannak még feladataim.
További szép hetet és estét!

~Miss. Chief~

1 megjegyzés:

  1. Szia.

    Jaj, nagyon sajnálom, biztos nagyon nehéz lehet neked :/ Kitartás!

    Mindenesetre én csak most találtam ide és már most imádlak! Sok sikert a blogodhoz a továbbiakban. Én természetesen vissza fogok térni amilyen gyakran csak tudok :-)

    Üdv: Laura

    VálaszTörlés